
Bergenbier, brandul emblematic al prieteniei in Romania, sarbatoreste trei decenii de prezenta pe piata, reafirmandu-si angajamentul fata de consumatori prin lansarea noii platforme de comunicare „Orice pentru prieteni”. Aceasta initiativa aduce in prim-plan valorile fundamentale ale marcii si subliniaza importanta conexiunilor autentice dintre oameni.
Cu aceasta ocazie, Bergenbier readuce in atentie celebrul sloganul „Prietenii stiu de ce”, lansat in anul 1995, consolidandu-si astfel pozitia de lider in industrie. Incepand cu acest an aniversar, brandul isi propune sa celebreze acele momente autentice care unesc generatii de prieteni in jurul unei beri.
„Prietenii stiu de ce aleg Bergenbier! De la lansare, am fost un pionier al industriei berii, fiind primul brand distribuit la nivel national si introducand inovatii precum berea fara alcool, mixurile Fresh, berea nefiltrata si berea Ale – desemnata berea anului in 2016. Totodata, am fost primul brand din industrie care a asociat berea cu fotbalul, devenind partener oficial al Echipei Nationale a Romaniei. In anul 2010, am adoptat galbenul ca simbol al brandului, creand o conexiune puternica intre Bergenbier, echipa nationala si steagul Romaniei. De 30 de ani, prietenia autentica este esenta Bergenbier, iar noua platforma de comunicare reflecta aceasta traditie”, a declarat Victor Teiosanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
„Orice pentru prieteni” – Un nou capitol pentru Bergenbier
Anul aniversar 2025 marcheaza debutul campaniei „Orice pentru prieteni”, o initiativa care pune in lumina adevarata esenta a prieteniei – acele momente speciale de implicare si sustinere reciproca. Pentru a transmite acest mesaj intr-un mod autentic si captivant, Bergenbier ii aduce in prim-plan pe comediantii Sorin Pircalab, Toma Alexandru si Cristi Popesco, ambasadorii noii campanii.
„Prietenia este una dintre cele mai puternice legaturi umane, iar Bergenbier a construit intotdeauna comunicarea sa in jurul acestei valori. La 30 de ani de la lansare, exploram o noua perspectiva asupra prieteniei – gesturile sincere si eforturile facute din inima pentru cei dragi. Aceasta filosofie este parte din ADN-ul nostru, atat in relatia cu partenerii, cat si cu consumatorii nostri. Prietenii stiu de ce!”, a adăugat Cristina Botgros, Director de Excelenta Comerciala Bergenbier S.A.
Noua campanie de comunicare, dezvoltata alaturi de echipa Ogilvy, marcheaza un nou inceput pentru brand si va fi prezenta pe multiple canale – TV, radio, outdoor, digital, dar si prin proiecte speciale. Campania si spotul TV pot fi descoperite pe site-ul oficial Bergenbier.ro.