Nestle NEW Cappuccino

NESCAFÉ aniverseaza 87 de ani si lanseaza noua gama Cappuccino: spune DA rasfatului cafelei perfecte!

Nestlé Romania marcheaza aniversarea de 87 de ani a brandului NESCAFÉ prin lansarea unei noi game de mixuri de cafea Cappuccino. Noile retete, designul modern al ambalajului si campania de comunicare „Make Your World” sunt menite sa redefineasca placerea de a savura cafeaua si sa incurajeze consumatorii sa spuna DA unui moment autentic de rasfat.

NESCAFÉ Cappuccino: Experienta cafenelei, acum la tine acasa

Intr-o piata de cafea tot mai matura si rafinata, NESCAFÉ inoveaza categoria mixurilor de cappuccino, aducand experienta autentica a cafenelei direct in confortul casei. Noua gama NESCAFÉ Cappuccino ofera un echilibru perfect intre cafea, lapte si o spuma bogata, fiind disponibila in cele mai populare arome: Clasic, Ciocolata, Vanilie si o inovatie in portofoliu – Irish Cappuccino.

Romanii aleg cappuccino pentru rasfat si placerea gustului

Conform unui studiu NielsenIQ, principalul motiv pentru care consumatorii romani beau cafea este rasfatul si placerea gustului. Mixurile de cappuccino devin astfel alegerea ideala pentru momente de delectare, iar vanzarile segmentului confirma aceasta tendinta: crestere de +11% in 2024 fata de 2023.

Top arome preferate de consumatorii romani in 2024:
• Ciocolata – 34% (incluzand si ciocolata alba);
• Cappuccino Clasic – 31%;
• Vanilie – 12%;
• Irish Cappuccino – cea mai accelerata crestere (+7% in 2024 vs. 2023).

O campanie dedicata consumatorilor care spun DA pentru Cappuccino

Noua campanie „Spune DA pentru Cappuccino” incurajeaza consumatorii sa isi acorde un moment de rasfat, deconectare si placere. NESCAFÉ imbunatateste profilul bauturii si intreaga experienta de consum, oferind mixuri de cappuccino usor de preparat, pentru o savoare deosebita acasa.

„Stim ca iubitorii de cappuccino cauta mai mult decat o cafea – isi doresc un moment de rasfat, fie ca se relaxeaza singuri sau socializand cu cei dragi. Prin aceasta lansare, NESCAFÉ redefineste modul in care savuram mixurile de cappuccino, aducand o experienta premium acasa. Ne dorim ca noua gama NESCAFÉ Cappuccino sa inspire consumatorii sa spuna DA pentru ceea ce conteaza cu adevarat in viata lor”, a declarat Ramona Haratau, Mixes Business Lead SEE, Nestlé.

Ramona Haratau NESTLE Romania

NESCAFÉ Cappuccino – un nou standard in placerea cafelei

Cu o piata in continua evolutie si o preferinta crescanda pentru specialitatile de cafea, NESCAFÉ isi asuma rolul de lider in reinventarea categoriei de cappuccino. Noile retete, alaturi de aromele preferate de consumatori, promit o experienta unica, autentica si de calitate, pentru toti cei care doresc sa transforme fiecare zi intr-un moment de rasfat.