Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz

Producatorul continua expansiunea in segmentul mixurilor de bere fara alcool

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, isi extinde portofoliul de mixuri de bere fara alcool cu lansarea Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz. Acesta este al cincilea sortiment produs la fabrica din Ploiesti.

„Consumatorul roman incepe sa caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 aduce o noua aroma, Rodie si Grapefruit Roz, ce reprezinta un element important din strategia noastra pentru segmentul mixurilor de bere fara alcool. Piața este in crestere de trei ani, ceea ce ne da incredere ca noul Fresh 0.0 va avea succes. Aceasta lansare confirma extinderea portofoliului nostru de produse non-alcoolice”, a declarat Victor Teiosanu, Marketing Director la Bergenbier S.A.

Portofoliul actual al Bergenbier S.A. include sortimentele Fresh 0.0 Mar si Para, Lamaie si Portocala, Zmeura si Afine, iar acum si Rodie si Grapefruit Roz.

„Vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 creste constant. Ne aliniem trendurilor pieței si satisfacem dorințele consumatorilor. Anul acesta, aducem o nuanța de optimism cu noua aroma, oferind gusturi curajoase de rodie si grapefruit, nu foarte dulci, prin care speram sa cucerim piața”, adauga Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.
Noua aroma Rodie si Grapefruit Roz are un conținut scazut de calorii, fara conservanți si coloranți artificiali. Campania integrata de marketing este centrata pe un stil de viața pozitiv, oferind consumatorului inspirație zilnica.

„Un pilon important pentru dezvoltarea portofoliului nostru de produse 0.0% alcool este vizibilitatea in magazine si locațiile HoReCa partenere. Lansarea noii arome Fresh 0.0 este un pas in direcția adresarii unor misiuni specifice de cumparare si ocazii variate de consum. Avem incredere in succesul noii arome si promitem activari relevante pentru consumatori”, a completat Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz este disponibil in toata Romania in magazine off-trade si on-trade, in doze de aluminiu de 0,5l si sticle de 0,33l.

Despre Bergenbier S.A. Parte a grupului Molson Coors Beverage Company Central & Eastern Europe, Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar marca sa principala, Bergenbier, a fost lansata in 1995. Compania este in top trei producatori de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o rețea performanta de distribuție naționala. Bergenbier S.A. acorda o atenție deosebita impactului asupra comunitații si mediului. Portofoliul sau include marci precum Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu si importuri exclusive ca Staropramen Dark, Leffe, Hoegaarden, Miller Genuine Draft, Corona si Franziskaner. De asemenea, ofera variante 0.0% alcool pentru Bergenbier, Stella Artois si Staropramen.

Despre Molson Coors De peste doua secole, Molson Coors produce bauturi care aduc oamenii impreuna, de la marci emblematice de bere la cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha si cidru. Compania este listata la bursele din New York si Canada (TAP) si se angajeaza sa ridice standardele industriei, avand obiective de sustenabilitate pentru 2025. Pentru mai multe informații, vizitați molsoncoors.com sau Twitter @MolsonCoors.