Nestle Kitkat cereale

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare si bauturi din lume, vine in intampinarea fanilor cerealelor pentru micul dejun cu un nou produs, Cereale KitKat®gust de ciocolata si napolitana, in ambalaj de 350 de grame, un rasfat pentru dimineti pline de energie.

Cercetarile realizate de catre Cereal Partners Worldwide (CPW) la nivel Global au adus in prim plan faptul ca 53% dintre consumatori doresc sa experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% dintre consumatori considera ca este important si doresc sa aiba parte de o experienta placuta, atunci cand le consuma. Astfel, in urma acestor rezultate, cerealele KitKat® au fost create ca raspuns la nevoile consumatorilor.

„In ultimii 20 de ani, am reusit sa reducem cu 25% continutul de sare si cu 20% continutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestlé pentru micul dejun nu contin coloranti sau arome artificiale. Fiind cea mai mare companie alimentara din lume, suntem prezenti pe mesele a milioane de familii in fiecare dimineata. Ii putem ajuta pe consumatorii nostri sa-si creasca aportul de cereale integrale incepand cu prima masa a zilei”, spune Sinziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestlé Romania.

Noile cereale deosebit de crocante KitKat® vin intr-o combinatie delicioasa, cu gust de ciocolata si napolitana, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a celebrelor batoane de ciocolata KitKat®.Avand ingredientul nr. 1 din reteta cereale integrale, acestea reprezinta o solutie delicioasa si contribuie la aportul de cereale integrale, vitamine si minerale, incepand cu prima masa a zilei – micul dejun. In plus, cacao folosita in produs provine din surse sustenabile*.

In Romania, micul dejun este consumat cu o frecventa medie de 5 ori pe saptamana, cu 57% dintre romani care iau micul dejun zilnic si 9% care nu obisnuiesc sa ia micul dejun, conform studiului facut de MASMI si Nestlé la inceputul acestui an.

Cerealele integrale sunt bogate in minerale, vitamine si fibre si ajuta la reducerea riscului la anumite boli cronice. Romanii consuma, in medie, de 2-3 ori pe saptamana cereale integrale. Doar 16% consuma cereale integrale mai mult de 5 ori pe saptamana.Conform studiilor derulate de CPW, consumul per cap de locuitor in Romania este inca mic, doar 1 kg de cereale la mic dejun, fata Germania 2,2 kg sau Portugalia 2,6 kg. Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodarii din tara noastra (conform datelor GfK Consumer Panel de la inceputul acestui an, furnizate companiei Nestlé Romania), ceea ce arata potentialul categoriei pe piata din Romania.

Istoria Brandului KitKat®

Savurat in peste 80 de tari, KitKat este primul brand global de ciocolata care foloseste cacao 100% din surse durabile prin Nestlé Cocoa Plan si certificat RainforestAlliance. Marca KitKat dateaza din 1911, cand termenii „Kit Kat” si „Kit Cat” au fost inregistrate ca marci comerciale de catre cofetaria Rowntree din Marea Britanie, care a fost cumparata de Nestlé in 1988. In 2013, Google a incheiat un parteneriat cu Nestlé prin care versiunea 4.4 a sistemului de operare Android a fost denumita „KitKat”. In 2020, KitKat a castigat Premiul Lausanne Index – Cel mai bun ambalaj.

*Cacao delicioasa pe care o iubesti, provenita din surse sustenabile. Contribuim la imbunatatirea calitatii vietii fermierilor, prin Nestlé Cocoa Plan si prin colaborarea cu RainforestAlliance.