Sambata, 1 iunie, de Ziua Internationala a Copilului, toti copiii din Bucuresti si nu numai sunt invitati in Parcul Al. I. Cuza (IOR) pentru o zi plina de distractie si activitati organizate de ItsyBitsy, cu sprijinul Nestlé, cea mai mare companie de alimente si bauturi din lume.
Cele mai interesante activitati si cea mai mare concentratie de veselie se vor desfasura in zona delimitata de Foisor si terenul pentru caini, pe latura cu Strada Baba Novac (harta).
Nestlé a pregatit pentru copiii mici si mari numeroase distractii, produse si premii, in cadrul unor concursuri menite sa aduca bucurie si sa contribuie la educatia alimentara a celor mici si a parintilor lor. Vor exista trei zone principale: Zona Educativa, Zona Sport si Zona de Gatit.
In zona parcului Al. I. Cuza, in dreptul Strazii Baba Novac, cei mici vor putea participa la concursul NutriTinta, un joc de indemanare si atentie, si la jocul „Parasuta NutriPortia”, ambele sub indrumarea promoterilor. De asemenea, vor fi amenajate trei posturi de bucatarie de joaca, unde copiii vor invata intr-un mod distractiv cum sa pregateasca meniuri echilibrate cu NutriPortia. Metoda NutriPortia imparte farfuria in trei parti, astfel incat jumatate sa fie acoperita de legume si verdeturi, un sfert de alimente bogate in proteine si un sfert de cereale, paste, orez sau alte surse de carbohidrati.
Pentru iubitorii de animale, standul PURINA® va gazdui demonstratii de dresaj canin, iar cei mici vor putea invata cum sa aiba grija de animalele lor de companie.
„Am creat, cu ajutorul prietenilor de la ItsyBitsy, o adevarata traditie a Zilei Copilului, la care invitam toti copiii sa celebram voia buna si sanatatea. Prin joaca, invatam cum sa ne hranim sanatos cu ajutorul NutriPortiei si sa dobandim un stil de viata echilibrat”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé Romania.
Pe parcursul zilei, echipa Nestlé va invita parintii copiilor participanti la jocuri sa guste din produsele sub marcile Smarties si Gerber, batoane de cereale de la Nesquik si Chocapic, NESCAFÉ, iar pentru animalele de companie vor fi pregatite surprize de la PURINA®. Ne vedem sambata, 1 iunie, de la ora 10:00, in Parcul Al. I. Cuza, pe latura dinspre strada Baba Novac.
Va asteptam cu drag!
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent in Romania din 1995, avand in portofoliu branduri precum NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina si NAN. Nestlé Romania s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani, compania a plantat 90.000 de copaci, contribuind la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.
Initiativele globale Nestlé
In 2017, Nestlé a implementat masuri pentru a accelera progresul in vederea atingerii obiectivelor pentru 2030, ca parte a eforturilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului „Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei „Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul sau de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top acordata Nestlé recunoaste angajamentul sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” reuneste toate eforturile Nestlé pentru a sprijini parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la cercetare si formularea produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. In Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambitia Nestlé prin initiativa globala „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in 2030. Aceasta initiativa globala coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé doreste ca produsele sale sa fie nu doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru 2030 este impact zero asupra mediului, cu apa ca una dintre ariile prioritare.