
Nestlé si Formula 1® (F1®) lanseaza un parteneriat strategic de amploare, care desemneaza KitKat ca batonul oficial de ciocolata al Formulei 1. Acest parteneriat multianual, cel mai mare incheiat pana acum de Nestlé la nivel global, subliniaza ambitia de crestere a brandului si promite sa ofere fanilor momente inedite la limita dintre adrenalina sportului si placerea unei pauze KitKat.
Incepand cu sezonul 2025, mesajul „Have a Break, Have a KitKat®” va fi parte integranta a universului de mare viteza al Formulei 1, indemnand publicul sa-si gaseasca momente de respiro chiar si in mijlocul actiunii intense. Parteneriatul va marca aniversarea a 90 de ani de KitKat si a 75 de ani de Formula 1, extinzandu-se la nivel global in 2026. Fanii F1 din intreaga lume vor avea parte de experiente captivante, premii exclusive si activari la marile evenimente din calendarul competitional, inclusiv branding pe pista si continut interactiv.
„Formula 1 este un fenomen global cu o baza de fani diversa si in crestere rapida, in special in randul publicului mai tanar. Cu acoperirea sa globala si programul complet, F1 ofera KitKat platforma perfecta pentru a reaminti tuturor sa-si faca timp pentru o pauza. Suntem incantati sa aducem sentimentul nostru de distractie caracteristic acestui sport palpitant si sa cream experiente memorabile pentru fanii din intreaga lume”, a declarat Bernard Meunier, seful unitatilor strategice de afaceri, marketing si vanzari de la Nestlé.
La randul sau, Emily Prazer, Chief Commercial Officer la Formula 1, a adaugat: „Suntem incantati ca un brand atat de recunoscut si vessel precum KitKat ni se alatura ca partener. Este iubit la nivel universal si abia asteptam sa vedem experientele fantastice pe care le vor aduce fanilor nostri de pe pista si noile audientete pe care le vor genera acestui sport.”
„Chiar si cei mai rapizi sportivi au nevoie de pauza! KitKat si Formula 1 au semnat un nou acord de parteneriat, facand KitKat batonul oficial de ciocolata al Formulei 1. O dovada solida pentru planul nostru ambitios castigator Kit Kat! Ramaneti pe faza pentru mai multe stiri in viteza!”, a spus Daniela Yordanova, Business Manager Confectionery Romania, Bulgaria, Adriatic North, Adriatic South.
Cu o baza de fani estimata la 700 de milioane la nivel global si o popularitate in crestere, Formula 1 reuseste sa atraga un public din ce in ce mai tanar si divers. Aproximativ unul din trei fani a inceput sa urmareasca F1 in ultimii patru ani, iar proportia fanilor din Generatia Z si a publicului feminin – care acum reprezinta 40% – este in continua crestere.
Formula 1 si KitKat impartasesc o prezenta globala puternica, cu 24 de curse in intreaga lume si o aliniere pe noua din primele zece piete ale brandului de ciocolata. Acest parteneriat ofera un punct de intalnire perfect pentru fanii celor doua universuri si deschide o era noua de activari si experiente comune.