Nestle Maggi Asia

Maggi aduce o explozie de arome asiatice in farfuriile romanilor, lansand un nou portofoliu de produse inspirate de bucataria japoneza, chineza, thailandeza si indiana. Cu retete gata in mai putin de 10 minute, aceste produse sunt create cu atentie pentru a aduce esenta autentica a bucatariei asiatice pe mesele romanilor.

Noile produse de la Nestlé, liderul mondial in industria alimentara si a bauturilor, includ o varietate de sosuri versatile si condimentate pentru gatit, precum si taitei instant cu sos, toate menite sa transforme experienta culinara in ceva extraordinar. De la Pad Thai la cremosul Tikka Masala si deliciosul pui Teriyaki, optiunile sunt nelimitate.

Sosurile condimentate pentru gatit de la MAGGI sunt realizate cu un amestec atent selectionat de ingrediente, transformand legumele sau carnea preferata in adevarate delicii.

Pe langa acestea, sunt disponibile si sosuri versatile pentru gatit, precum sosul pentru gatit taitei prajiti in stil thailandez, sosul pentru gatit Teriyaki in stil japonez si sosul pentru gatit dulce-picant in stil chinezesc, pentru un gust autentic. Pentru a completa experienta culinara, sosurile de asezonare, precum sosul extra picant si sosul dulce-picant, sunt la dispozitie.

Pentru cei care cauta o masa rapida si delicioasa, taiteii instant cu sos de la Maggi sunt solutia perfecta. Gata in doar 5 minute si disponibili in variante precum taitei instant in sos Teriyaki, taitei instant in sos cu gust de pui si susan si taitei instant in sos dulce-picant, acesti taitei vin intr-un recipient usor de transportat.

Roxana Basaraba, Group Brand Manager South East Market Food Flavor World MAGGI & C brands, Nestlé, declara: „Mancarea asiatica a devenit o prezenta semnificativa in peisajul culinar european, iar noua noastra gama de produse permite romanilor sa se bucure de arome autentice in doar cativa pasi simpli. Maggi este aici pentru a face bucataria asiatica accesibila tuturor, permitandu-le sa impresioneze pe cei dragi cu mese delicioase si convenabile.”

Maggi, un brand lider in industria alimentara, este recunoscut pentru produsele sale de inalta calitate si angajamentul sau fata de excelenta culinara. De la sosuri pentru gatit la taitei instant, Maggi isi propune sa inspire si sa imputerniceasca bucatarii de acasa sa creeze mancaruri gustoase care sa adune oamenii in jurul mesei.

Nestlé este prezenta in Romania din 1995 si printre brandurile din portofoliul sau se numara Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, Joe, After Eight, Maggi, Purina și Nan. Compania este implicata in initiative ecologice si de responsabilitate sociala, printre care se numara plantarea a 90.000 de copaci in ultimii 3 ani, contribuind astfel la obiectivul de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Nestlé a luat masuri pentru a accelera progresul in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, prin consolidarea programului „Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei „Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Cu un portofoliu de produse sanatoase si accesibile consumatorilor, Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi.