Nestle noi lansari foto

Primavara aduce o serie de 40 de produse noi in portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente si bauturi din lume. Aceasta campanie, menita sa incante consumatorii romani cu inovatie si deliciu, reprezinta rezultatul unor eforturi laborioase de cercetare de piata, teste ale diferitelor ingrediente, modificari ale retetelor, sondaje cu grupuri de consumatori si ajustari ale liniilor de productie si ambalare.

Din cele 40 de produse noi, 20 sunt editii limitate de Pasti din categoriile Kitkat si Smarties. De la KitKat Caramel Sarat, deliciul sezonului, la ouale de ciocolata cu bomboane Smarties in interior si cutiile de Egg Hunt, aceste produse sunt perfecte pentru a fi savurate in timp ce va bucurati de momentele speciale alaturi de cei dragi.

Pentru iubitorii de cafea, NESCAFÉ 3in1 Black Roast se remarca prin ambalajul sau alb si negru, aducand o noua estetica in categoria traditionala codificata pe culori. Gustul sau intens si bogat de cafea, impreună cu laptele si zaharul, ar putea deveni o combinatie preferata pentru consumatorii din intreaga regiune.

Nu mai putin de 14 produse noi sub brandul Maggi vor fi lansate in curand, intr-o ampla improspatare a categoriilor din portofoliul Nestlé. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent selectate si procesate, iar ambalajele sunt realizate din hartie si pot fi reciclate usor.

In categoria Infant, sunt anuntate sase produse noi, printre care mai multe variante de deserturi si piureuri de fructe pentru bebelusi GERBER si cereale integrale, cum ar fi Nestlé Junior Capsuni, imbogatite cu fier si 12 vitamine si minerale esentiale pentru o dezvoltare armonioasa. Nestlé sustine recomandarea Organizatiei Mondiale a Sanatatii privind alaptarea exclusiva pana la 6 luni si introducerea acestor produse la aceasta varsta, in paralel cu continuarea alaptarii.

Pentru prietenii nostri blanosi, Nestlé lanseaza sub brandul Purina recompense pentru caini, potrivite pentru diverse momente ale zilei, precum dresajul, plimbarile si sanatatea dentitiei, si o noua gama de hrana umeda pentru pisici, Felix Tasty Shreds, bogata in acizi grasi Omega 6 si vitamine esentiale pentru a mentine vitalitatea pisicii.

In total, 20 de produse noi, plus cele 20 de noutati de sezon, au fost pregatite de Nestlé si vor fi disponibile in perioada urmatoare.

O alta noutate importanta este ca in Zona Europa, din care face parte si Romania, 95,2%* din toate ambalajele Nestlé sunt deja proiectate pentru reciclare. Pana la sfarsitul anului 2023, 82,8%* din ambalajele din plastic ale produselor destinate Zonei Europa erau concepute pentru reciclare. Mai mult, incepand din 2018, Nestlé a atins 32,6% din tinta de reducere a utilizarii plasticului virgin, acesta fiind inlocuit cu materiale reciclate. In Europa, Nestlé colaboreaza cu alti jucatori din industrie pentru a promova schemele de responsabilitate extinsa a producatorului (EPR) si lucreaza cu autoritatile publice pentru a imbunatati sistemele existente de gestionare a deseurilor de ambalaje.