Nestle campanie reciclare plastic flexibil

Palatul Parlamentului a devenit scena unei expozitii de arta unica, unde creativitatea si responsabilitatea ecologica se intalnesc! Aici, vizitatorii pot descoperi cum vad cei mici colectarea si reciclarea plasticului flexibil, prin lucrari de desen si grafica pline de culoare si imaginatie.

Nestle-campanie-reciclare-plastic-flexibil-1

 

Aceasta expozitie speciala face parte din prima editie a proiectului educational „ReciCLARea e totul!”, organizat de Nestlé, in parteneriat cu Green Resources Management, Federatia Nationala a Parintilor (FNaP) si Primaria Sectorului 6. Participantii, 50 de elevi din sase scoli din Bucuresti, si-au pus talentul la lucru pentru a transmite un mesaj puternic: reciclarea ambalajelor din plastic flexibil trebuie sa devina o prioritate.

Nestle campanie reciclare plastic flexibil 2

Nestlé, un promotor al educatiei pentru mediu

Prin aceasta initiativa, Nestlé Romania isi propune sa creasca gradul de constientizare la nivel national asupra importantei colectarii selective a ambalajelor din plastic flexibil – materiale des folosite in industria alimentara, dar greu de reciclat din cauza contaminarii alimentare. „Ne dorim sa punem bazele unei strategii nationale pentru colectarea si reciclarea acestor deseuri, in linie cu obiectivele Uniunii Europene”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager la Nestlé Romania.

Irina Siminenco

Reciclarea plasticului flexibil: o provocare cu solutii la orizont

In timp ce PET-urile sunt usor de reciclat, ambalajele din polietilena necesita o atentie speciala, fiind deseori „murdare” dupa consum. Educatia este un pas crucial in aceasta directie, iar Nestlé si partenerii sai isi doresc sa schimbe modul in care consumatorii gestioneaza deseurile de plastic flexibil. Expozitia aduce in prim-plan aceste provocari, prin ochii copiilor, si ofera o perspectiva noua asupra unui viitor mai curat si mai sustenabil.

Vizitarea acestei expozitii nu este doar un act cultural, ci si o oportunitate de a sprijini eforturile pentru un mediu mai verde. Lucrarile copiilor reprezinta un apel catre decidentii politici si catre public pentru a actiona impreuna in favoarea unui viitor mai bun.

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. In Romania, Nestlé s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Initiativele globale Nestlé

In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. In Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.

Nestlé needs YOUth

Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.