Proiectele Cartei Sustenabilitatii Dr. Oetker ruleaza deja la viteza maxima

Dr. Oetker si-a asumat intotdeauna responsabilitatea si cauta sa mentina o activitate sustenabila ca parte integranta a ADN – ului sau corporativ. Compania si-a unit acum obiectivele ambitioase de sustenabilitate in Carta Sustenabilitatii Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker doreste sa obtina neutralitate climatica, sa reduca consumul de plastic si sa isi creezea mbalaje complet reciclabile. In plus, compania investeste foarte mult in profilurile nutritionale ale propriilor produse.

“Fiind o afacere de familie ce activeaza in productia de alimente si avand companii de productie si distributie pe fiecare continent in jurul lumii, suntem constienti de responsabilitatea noastra fata de oameni si natura. Odata cu implementarea Cartei Sustenabilitatii Dr. Oetker, promovam stilul de viata responsabil al consumatorilor nostri, asiguram conditii corecte si sustenabile de-a lungul intregului lant de aprovizionare reducand in acelasi timp amprenta noastra asupra mediului. Dr. Oetker ramane astfel fidel propriilor competente esentiale, producand alimente de o inalta calitate pentru momente de bucurie si oferind consumatorilor sai solutii din ce in ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declara Dr. Albert Christmann,Presedinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.

Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilitatii

Carta Sustenabilitatii, care a fost lansata intern in anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida careia echipe interdisciplinare lucreaza pentru a atinge obiective ambitioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentatia Noastra, Lumea Noastra si Compania Noastra.

Alimentatia Noastra urmareste o abordare care sa permita consumatorilor sa duca un stil de viata echilibrat, orientat pe sanatate si sustenabilitate. Printre alte lucruri,Dr. Oetker isi propune, ca pana in anul 2025, sa optimizeze profilurile nutritionale ale produselor sale si, de exemplu, sa reduca utilizarea sarii, zaharului si grasimilor cu pana la 20 de procente.

Lumea Noastra reuneste toate activitatile cu care Dr. Oetker modeleaza in mod pozitiv impactul social si de mediu al activitatilor sale corporative. Compania va obtine neutralitatea climatic in toate locatiile pana in anul 2022. Cantitatea de deseuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influenta direct va fi redusa cu 25 de procente pana in anul 2025. Compania se va asigura ca toate materialele de ambalare pot fi reciclabile pana in anul 2025, aducand astfel o contributie importanta la reducerea deseurilor din plastic. In plus, Dr. Oetker intentioneaza sa faca lanturile sale de aprovizionare sustenabile – atat social cat si ecologic.

Compania Noastra se refera la angajatii Dr. Oetker: Compania ramane un angajator responsabil, asigura egalitate si promoveaza diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupationale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un sistem de management care respecta certificarea standard recunoscuta international ISO45001 in toate locatiile de productie pana in anul 2025.

Toate obiectivele si informatiile de baza pot fi gasite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit(Germanașiwww.oetker.com/sustainability (Engleza)

Accent pe nevoile consumatorilor

La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker si-a inclus in mod firesc opiniile consumatorilor,astfel cum Dr. Judith Güthoff, Sef al Departamentului de Sustenabilitate&Conformitate in cadrul Dr. Oetker, explica: “Rezultatele sondajelor in randul partilor interesate si ale consumatorilor nostri sunt, pe langa propriile noastre convingeri, o baza importanta pentru obiectivele pe care ni le-am propus in Carta Sustenabilitatii.Dr. Oetker s-a concentrate intotdeauna asupra consumatorilor si este absolut logic sa le ascultam parerea si sa integram dorintele lor in planurile noastre. Pe acest fond,Carta Sustenabilitatii Dr. Oetker este o reflective a evolutiilor sociale care au ca scop punerea in centrul activitatilor noastre a unor probleme precum protectia mediului,tratamentul corect al animalelor si diversitatea. In acelasi timp, actiunile noastre reflecta cresterea gradului de constientizare a sanatatii consumatorului, pentru care alimentatia constienta si sustenabila devine din ce in ce mai importanta. Luam in considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”

Despre Dr. Oetker

In cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezinta umbrella pentru numeroase companii de productie si vanzari care sunt active in mai bine de 40 de tari si, pe langa pietele de baza din Europa, opereaza de asemenea in Nordul si Sudul Americii precum si in Africa, Asia si Australia. In anul financiar 2019, Dr. Oetker si Conditorei Coppenrath&Wiesse au realizat venituri din vanzari de 3.390 milioane EU, avand mai mult de 16.200 angajati in toata lumea – din care 7.000 lucreaza in Germania. Fondata acum 130 de ani in Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentara germana. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse in Germania si mai mult de 4.000 de produse in lumea intreaga include, printre altele, ingrediente, mixuri si decoruri pentru prajituri, deserturi, prajituri, conservanti, Musli Vitalis, pizza congelata si snacks, o oferta variata pentru industria ospitalitatii si multe altele.