Glovo Local

Glovo lanseaza programul Glovo Local – o initiativa ce sprijina IMM-urile din industria de retail si restaurantele

● Noul program ofera restaurantelor si business-urilor din retail un set de instrumente pentru a-i ajuta sa-si digitalizeze afacerea in timp ce isi dezvolta canalele online.
● Glovo Local este un hub online complet in cadrul caruia companiile locale pot alege solutii in functie de nevoile si dorintele lor.
● Lansarea coincide cu cercetarea comandata de Glovo care arata ca 39% dintre IMM-urile din industria de retail si restaurante nu se considera pregatite pentru posibile crize globale.
● O treime dintre IMM-urile din Romania functioneaza in „regim de supravietuire”.

In contextul inflatiei accelerate si a cresterii preturilor la utilitati, Glovo lanseaza Glovo Local, un nou program pentru intreprinderile mici si mijlocii din industria de retail si restaurante ce sustine digitalizarea acestora. Lansat in toate cele 25 de piete in care opereaza platforma, Glovo Local este primul astfel de program din Europa, Africa si Asia care ofera un portofoliu consolidat de servicii si solutii pentru intreprinderile mici si mijlocii, specifice nevoilor acestora intr-un singur website.

Serviciile disponibile includ solutii digitale si operationale pentru propriile canale si magazine – instrumente dedicate care sa-i ajute sa-si gestioneze operatiunile si sa-si dezvolte afacerile prin tehnici de marketing si publicitate. Toate acestea sunt incorporate intr-un ecosistem de oportunitati de invatare si dezvoltare, cu tutoriale dedicate si asistenta.

Lansarea Glovo Local coincide cu publicarea studiului Glovo realizat de Ipsos in perioada octombrie – noiembrie 2022, pe un esantion de 304 respondenti. Acesta are in focus gradul de digitalizare al IMM-urilor. Conform rezultatelor studiului, afacerile din Romania au destul de mult apetit pentru digitalizare, jumatate considerandu-se „early adopters”. Studiul mai releva si ca 39% dintre IMM-uri nu se considera pregatite pentru posibile crize globale, insa 59% dintre companii cred ca un partener din zona de tehnologie le va ajuta sa ramana competitive in piata. Aproape o treime din IMM-urile care s-au digitalizat in timpul pandemiei, dar s-au oprit de atunci din cauza ridicarii restrictiilor, raporteaza ca functioneaza in „regim de supravietuire”. Cercetarea detaliata cu date din noua tari poate fi accesata si descarcata de aici: https://sell.glovoapp.com/ro/ro/smes-report/

Glovo sustine deja partenerii mici si mijlocii oferindu-le, pe langa resurse si consultanta, acces la evenimente dedicate precum webinarii educationale sau workshopuri, dar si fotografii profesionale de produs.

„La nivel global, Glovo isi propune sa ajunga la pragul de 250.000 de afaceri locale mici pana la sfarsitul anului 2023, iar in Romania o parte semnificativa a partenerilor nostri sunt afaceri mici in care credem cu tarie. Suntem constienti de rolul pe care il jucam in dezvoltarea acestor businessuri si, odata cu Glovo Local, punem la dispozitie un set complet de resurse special gandite pentru aceste afaceri. Folosind instrumentele oferite de Glovo Local ii putem ajuta sa ajunga la mai multi clienti si sa isi consolideze prezenta pe pietele in care opereaza.”, a precizat Iustinian Belghir, General Manager Romania si Moldova.