
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare si bauturi din lume, lanseaza pralinele de ciocolata After Eight intr-o noua cutie de colectie.
Cutia the praline After Eight The Collection – o selectie de ciocolata premium, cuprinzand cinci sortimente delicioase:
- Ciocolata neagra cu menta si fondant cu aroma de portocale – fondant cu aroma de portocala neteda si menta, acoperit intr-un strat bogat de ciocolata neagra.
- Ciocolata neagra si menta – o pralina in straturi de ciocolata neagra bogata si interior de menta moale.
- Dark Peppermint Crisp – ciocolata neagra bogata imbogatita cu perle crocante de zahar.
- Fondant de ciocolata neagra cu menta – fondant de menta neteda acoperit cu ciocolata neagra bogata.
- Trufe de menta cu lapte – o pralina cu interior de menta moale si ciocolata cu lapte.
Ambalate intr-o cutie de cadouri, After Eight The Collection poate fi un cadou excelent pentru sarbatori, petreceri, pentru cina, sau pentru a incanta familia si prietenii in orice moment. Cutia de praline After Eight The Collection a fost lansata in magazine la nivel national incepand cu luna septembrie.
Andreea State, Group Brand Manager Nestlé Confectionery, spune: „Pralinele de ciocolata cu menta After Eight aduc o perspectiva fresh momentelor impreuna cu prietenii sau familia. Cu un gust neconventional revigoreaza simturile si inspira celebrarea momentelor speciale de sarbatori. Suntem incantati sa putem aduce pe piata noua cutie de praline After Eight The Collection in acest an. Reactia consumatorilor la noul concept de produs After Eight a fost incredibila, asa ca suntem increzatori ca va fi un mare succes pentru iubitorii de ciocolata cu menta de pretutindeni! Cu cinci sortimente delicioase, cu ciocolata neagra si cu lapte, exista ceva pentru toate gusturile in aceasta colectie de praline”.
In Romania, aproape 50% dintre consumatorii romani cu varste intre 14-74 de ani savureaza praline cel putin o data pe an, iar 11% dintre ei saptamanal. Brandul After Eight a fost lansat in Romania in anul 2010 si in ultimii ani s-a observat o crestere a interesului consumatorilor romani pentru acest tip de ciocolata cu menta, care este apreciat de 39% dintre barbati si 61% dintre femei .
Lansata in 1962 in Marea Britanie, After Eight este fabricata cu cacao durabila certificata 100%, provenita din Planul Nestlé Cocoa in colaborare cu Rainforest Alliance. After Eight foloseste ulei de menta 100% natural si nu contine coloranti artificiali, arome si conservanti. After Eight este acum vandut in tari din intreaga lume si este deosebit de popular in Franta, Germania si Spania. After Eight este recunoscut ca fiind cel mai important brand de ciocolata cu menta din Marea Britanie, cunoscut pentru gustul sau rafinat si calitatea premium. Tabletele subtiri de ciocolata cu menta delicioase sunt cunoscute pentru aducerea familiilor si prietenilor impreuna in timpul ocaziilor cheie, cum ar fi de Craciun.
Despre Nestlé
Initiativele globale Nestlé:
In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia Prais.
Nestlé needs YOUth
Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.