LA MOLISANA

 




In ultimii doi ani, Romania a inregistrat o crestere semificativa a vanzarilor in categoria de grau dur, consumatorul roman fiind din ce in ce mai selectiv, cu un raport calitate / pret corect .

S.C. Parmafood Group Distribution S.R.L. va lansa in luna septembrie pe piata din Romania un nou brand de paste din grau dur, LA MOLISANA.

Conform AC Nielsen, LA MOLISANA este brand-ul nr. 3 in Italia, fiind intr-o continua expansiune la nivel international. Este prezent in peste 75 de tari.

In conditiile in care piata de paste la nivel international este in scadere in ultimii 2 ani, LA MOLISANA este brandul care a inregistrat o crestere de +30% in 2015 si +41% in 2016 .

Gama pentru Romania va contine peste 15 articole. Pe langa pastele clasice din grau dur vor fi si paste integrale sau paste fara gluten.

4 motive sa alegeti brandul, LA MOLISANA:

  1. Au un continut mare de proteina

Sunt pastele cu cel mai mare continut de proteina, peste 14%, ceea ce inseamna ca obtineti paste elastice, care nu se lipesc.

2. Trefilare in bronz

Sunt paste trefilate in bronz, ceea ce inseamna ca sosul folosit va fi mult mai bine absorbit de paste.

3. Productie integrata

Produse din ingrediente atent controlate si selectionate prin productie integrata 100%.

4. Apa de izvor

Apa folosita la fabricarea pastelor este apa pura de izvor, din muntii Matese, de la 1800 m altitudine.

spaghete_quadrato

LA MOLISANA REINVENTEAZA SPAGHETTELE …. UN NOU FORMAT , SPAGHETTO QUADRATO!