Gama Joe

Piata de napolitane este in continua crestere atat in volum, cat si in valoare. Este o piata foarte dinamica, cu multi jucatori. Napolitanele cu cacao sunt produsul preferat al romanilor din aceasta categorie, fiind cea mai des intalnita aroma. De asemenea, in topul aromelor preferate se mai afla alunele de padure, lamaia si vanilia. Preocuparea pentru mediu, in cazul acesta responsabilitatea fata de sursa materiei prime, devine un interes la nivel global. Relaxarea restrictiilor pandemiei si reluarea mobilitatii aduc modificari in compartamentul consumatorilor: formatul de impuls a crescut de la inceputul anului cel mai mult versus anul 2021. In acest sens, Nestlé a imbunatatit portofoliul JOE, prin adaptarea retetelor si prin schimbari ale ambalajelor.

JOE zi buna

Profilul consumatorului de napolitane

In ultimii ani, s-a observat o educare a gusturilor consumatorilor romani, care sunt in continua cautare de produse inovatoare. Totodata, oamenii acorda o atentie din ce in ce mai mare consumului echilibrat si sustenabilitatii ingredientelor din care sunt produse napolitanele.

“JOE inoveaza si imbunatateste constant retetele pentru a intampina nevoile consumatorilor si pentru a le oferi produse de cea mai inalta calitate. JOE continua angajamentul Nestlé de a folosi 100% cacao din surse sustenabile. Inca de la inceputul acestui an, JOE si-a adaptat retetele pentru a sustine aceasta promisiune in fata consumatorilor. Pe ambalajele de JOE Mini, JOE Zi Buna, JOE Dreams, JOE Original Bar si JOE Noir Bar se pot regasi deja simbolurile Rainforrest Alliance si Cocoa Plan. In prezent, pe 34% din portofoliu comunicam mesajul 100% cacao din surse sustenabile. De asemenea, ne mandrim cu faptul ca JOE a introdus pentru prima data pe piata din Romania foia de napolitana neagra prin lansarea gamei JOE Noir”, spune Andreea State, Group Brand Manager Confectionery, Nestlé Romania.

Nestlé comercializeaza o gama variata de napolitane JOE, pentru toate nevoile si gusturile: napolitane pentru consum individual, pungi si formate de peste 100g cu diferite arome si structuri (acoperite si neacoperite) care pot fi servite impreuna cu familia si prietenii. Pentru a sustine dezvoltarea pietei si a satisface nevoia de inovatie in categorie, in luna iulie JOE a relansat 3 game: JOE Zi Buna, JOE Noir Bar si JOE Original Bar.

JOE isi propune sa duca mai departe cresterea in segmentul de sharing prin imbunatatirea portofoliului de napolitane tip flowpack (formate de peste 100g).Intreaga gama JOE Zi Buna a fost renovata cu scopul de a mentine activ interesul consumatorilor in segmentul de flowpack. Nestlé a imbunatatit retetele, incurajand astfel un consum mai echilibrat, a modificat ambalajul din dorinta de a reduce cantitatea de material plastic utilizat si a modificat designul produsului pentru a fi mai atractiv pentru consumatorii romani.

Nestlé sustine categoria de napolitane de impuls si asigura inovatia asteptata de consumatori. JOE renoveaza gama JOE Original din punct de vedere reteta, forma si design si lanseaza JOE Original Bar. Prin formatul de baton, JOE doreste sa maximizeze experienta consumatorului pentru a fi si mai intensa.Din gama fac parte doua produse: Cacao si Alune de padure, napolitane crocante cu crema de cacao sau alune de padure, acoperite partial cu ciocolata neagra.

JOE Noir Bar are o reteta si un format nou.Prin formatul de baton, napolitanele crocante JOE cu crema de lapte sau cacao si cu foaie de napolitana neagra ofera consumatorilor o experienta intensa a gustului irezistibil de cacao.

Nestlé Cocoa Plan

Nestlé a lansat Cocoa Plan in anul 2009. In 2020, Nestlé anunta ca pana in anul 2025, 100% din cacaua folosita de divizia de Dulciuri (aproximativ 430.000 de tone pe an) va fi din surse sustenabile.Datorita Nestlé Cocoa Plan, in anul 2021, 152.000 de familii de fermieri si 159.000 de copii si-au imbunatatit activitatea si viata, iar 198.000 de tone de cacao au provenit din surse sustenabile. Comunitatile de fermieri se confrunta cu provocari imense, inclusiv saracia rurala pe scara larga, cresterea riscurilor climatice si lipsa accesului la servicii financiare si la infrastructura de baza, cum ar fi apa, asistenta medicala si educatia. Acesti factori complecsi contribuie la riscul muncii copiilor in fermele familiale. Tocmai de aceea, la inceputul acestui an, Nestlé a lansat un program de accelerare a veniturilor, care isi propune sa imbunatateasca mijloacele de subzistenta ale familiilor de fermieri de cacao, promovand in acelasi timp practicile agricole regenerative si egalitatea de gen. Un stimulent in numerar va fi platit direct gospodariilor care cultiva cacao pentru anumite activitati, cum ar fi inscrierea copiilor la scoala. Noul plan Nestlé sprijina, de asemenea, activitatea companiei de a-si transforma aprovizionarea globala cu cacao pentru a obtine trasabilitate completa si segregare in cazul produselor sale din cacao.

Pe masura ce Nestlé continua sa isi extinda eforturile de sustenabilitate in productia de cacao, compania intentioneaza sa investeasca un total de 1,3 miliarde CHF pana in 2030, triplarea investitiei sale anuale actuale.

Despre Nestlé

Initiativele globale Nestlé:

In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu.

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.

Nestlé needs YOUth

Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.