
Nestlé Professional, expertul Nestlé in domeniul consumului in afara casei ce ofera solutii personalizate de bauturi calde si reci pe baza de cafea si produse culinare unei game foarte largi de clienti, duce experienta de cafea premium la un nou nivel odata cu lansarea programului de cafea WeProudly Serve Starbucks® pentru birouri, spitale, universitati, hoteluri, sali de conferinte si zone de agrement din toata Romania.
Programul de cafea WeProudly Serve Starbucks® este o solutie integrata de afaceri care ofera solutii de cafea adaptate pentru a raspunde nevoilor clientilor sai. Acesta combina puterea si afinitatea marcii Starbucks® si expertiza in distributie si acoperirea Nestlé, una dintre cele mai importante companii de produse alimentare si bauturi din lume. De asemenea, Nestlé Professional a semnat un acord de parteneriat cu Cumpana pentru distributia de solutii de cafea pentru consum in afara casei. Cumpana este una dintre cele mai importante companii specializate in furnizarea de apa dulce proaspata pentru angajatii si vizitatorii oricarui tip de companie.
“Prin acest nou parteneriat ne propunem sa ne crestem distributia cu solutiile de cafea Nestlé in birourile medii si mari, oferind clientilor un portofoliu complet de solutii de cafea completat de solutii de apa de inalta calitate oferite de partenerul dumneavoastra Cumpana. Cafeaua si apa reprezinta combinatia de bauturi care nu trebuie sa lipseasca din niciun spatiu de birou si nu numai, iar pachetul de solutii pe care il putem oferi clientilor este de neegalat”, a spus Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional regiunea de sud-est.
“De-a lungul celor trei decenii de activitate, parteneriatul nostru cu Nestlé Professional reafirma integritatea cu care ne desfasuram afacerile si increderea pe care am castigat-o de la clientii nostri.Aceasta noua colaborare cu cea mai mare companie de alimente si bauturi din lume ne permite sa ne consolidam pozitia de furnizor de solutii de hidratare pentru locurile de munca din Romania. Pachetul cuprinzator oferit de Cumpana alaturi de Nestlé Professional prin Programul de cafea WeProudly Serve Starbucks® transmite un mesaj clar intreprinderilor mijlocii si mari: acum pot gasi solutii de apa de inalta calitate si o experienta de cafea premium intr-un singur loc.Acest parteneriat ne permite sa raspundem nevoilor diverse ale clientilor nostri, oferindu-le solutii de hidratare fiabile si o experienta exclusiva de cafea. Suntem dedicati sa furnizam cele mai bune servicii si produse clientilor nostri, asigurandu-ne ca ramanem in ton cu cerintele si asteptarile intr-un mediu de afaceri in continua schimbare”, a declarat Florin Danila, director general, Cumpana.
Programul de cafea WeProudly Serve Starbucks® are la baza Alianta Globala pentru Cafea formata in 2018 intre Nestlé si Starbucks, care ii asigura companiei Nestlé dreptul de a comercializa, vinde si distribui produse de cafea Starbucks prin canalele de acasa si din afara casei, in afara magazinelor Starbucks.
Programul de cafea WeProudly Serve Starbucks™ ofera, in Romania, solutii de cafea Starbucks premium de inalta calitate pentru birouri, spitale, universitati, hoteluri, sali de conferinte si zone de agrement, astfel incat sa poata crea experiente de cafea semnificative si exceptionale pentru angajatii/clientii lor. Clientii au la dispozitie o solutie atractiva de cafea premium, cu o gama larga de bauturi – de la bauturile clasice pe baza de espresso, gama de bauturi reci, pana la bauturile sezoniere emblematice cunoscute din cafenelele Starbucks®.
Pentru mai multe detalii despre programul de cafea WeProudly Serve Starbucks®, vizitati site-ul web WeProudly Serve Starbucks.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, AfterEight, Maggi, Purina sau NAN. In Romania, Nestle s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.
Initiativele globale Nestlé
In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for HealthierKids”, extinderea initiativei “Nestlé needsYOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access ToNutritionInitiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for HealthierKids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.
Nestlé needsYOUth
Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needsYOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a WasteFree World
Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Cumpana
Compania Cumpana este prezenta in Romania din 1993 si s-a remarcat prin colaborarile cu peste 10.000 de organizatii autohtone, multinationale, organizatii guvernamentale, non-guvernamentale si alte institutii, fiind in tot acest timp responsabila pentru furnizarea solutiilor de hidratare la standarde internationale de calitate. Cele 3 decenii de activitate se disting prin bogata experienta in filtrarea, imbutelierea si distributia apei la birou si acasa, avand peste 100.000 de ore de testare a solutiilor de hidratare. Divizia Water, a fost dezvoltata prin completarea cu divizia Coffee, HoReCa si Retail. Aceasta diversificare a permis companiei sa ofere solutii complete si personalizate in domeniul hidratarii, astfel incat sa raspunda cerintelor variate ale clientilor sai.
Distinctii
In anul 2017, compania Cumpana a primit prestigiosul brevet de Furnizor al Casei Regale a Romaniei, o distinctie completata de recunoasterea „Institutului de Testare a Calitatii si Gustului” din Bruxelles prin acordarea premiului „Superior Taste Award”. Tot la categoria Distinctii, palmaresul companiei se bucura de premii precum „Quality Assurance”, „Environmental Management” si altele.
Initiative locale Cumpana
Responsabilitatea companiei Cumpana, fiind alegerea pentru hidratare cu apa si cafea a sute de organizatii din Romania, este sa ofere nu doar o apa cu un continut echilibrat de minerale, ci si transparenta in activitatea desfasurata. Astfel, prin programul „De unde vine apa ta?”, Cumpana invita toti doritorii sa descopere modul de filtrare si imbuteliere a apei de 19l, respectiv 11l, fiind singura companie din industrie deschisa spre o astfel de initiativa. Angajamentul permanent pentru mediu a condus la integrarea panourilor solare in arhitectura fabricii din Bucuresti, recicland si reutilizand 90% dintre materiale, 10% fiind eliminate prin intermediul institutiilor autorizate.
Progres tehnologic
In ceea ce priveste investitiile in tehnologie, brandul romanesc a facut pasi semnificativi in automatizarea anumitor linii de productie prin adoptarea echipamentelor de marca japoneza si italiana. In mediul online, compania va implementa anul acesta sisteme de inteligenta artificiala in colaborare cu lideri din Romania in domeniul tehnologiei. Aceasta strategie isi propune sa ofere clientilor cea mai buna experienta si sa creeze un mediu propice dezvoltarii afacerii. Cumpana a ramas de-a lungul timpului un business cu 100% capital romanesc, reusind sa castige si sa mentina increderea clientilor sai, respectand aceeasi promisiune: oferirea unei ape microbiologic pura, necesara pentru a fi in echilibru cu noi si cu natura.