
Nestlé aduce in Romania o experienta noua si rafinata pentru iubitorii de ciocolata, lansand gama de tablete KitKat – o reinterpretare inovatoare a pauzei perfecte. Cu o combinatie unica de texturi si arome surprinzatoare, noile tablete sunt create pentru a transforma fiecare moment de rasfat intr-o adevarata placere.
Tabletele de ciocolata reprezinta al doilea cel mai popular format de ciocolata pe piata europeana, cu vanzari anuale de 7,93 miliarde de euro, inregistrand o crestere de peste 1,48 miliarde de euro in ultimii doi ani. In Romania, acest segment este lider in categoria de dulciuri, detinand o cota de piata de 29% in 2024, conform datelor NIQ, reflectand o tendinta de crestere constanta.
KitKat, brandul sinonim cu ideea de „Take a Break”, isi extinde acum universul si in categoria tabletelor de ciocolata, oferind consumatorilor o modalitate noua de a se bucura de momentele de relaxare – fie acasa, dupa serviciu, fie in timpul unui weekend linistit. Noile tablete KitKat promit o explozie de gust si savoare, redefinind placerea unei pauze delicioase.
”KitK redefineste pauza! Cu noile tablete cu ciocolata cu aspect marmorat, arome si creme incitante si napolitana crocanta, nu doar ca rasfata simturile ci si incanta si privirea, KitKat creand o experienta senzoriala complexa.KitKat duce promisiunea de “Have a Break” si mai departe. Batoanele sunt produse de impuls, destinate pauzelor din timpul zilei. Tabletele sunt ideale pentru momentele cand ajungi acasa, lasi grijile de peste zi la usa si te bucuri de o clipa de rasfat singur sau alaturi de cei dragi. Prin initiativa KitKat „Breaks for Good”, fiecare pauza luata de consumatori sustine activitatea fermierilor de cacao si creste gradul de constientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosita in aceste batoane. In Romania, in 2025, ne dorim sa oferim peste 17.000.000 pauze (numarul de portii de dulciuri KitKat estimat sa se consume),intarind conexiunea dintre consumatorii romani si fermierii din programul Nestlé”,explica Cristiana Borsaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestlé Romania.
Noile tablete KitKat: Gust autentic, sustenabilitate si un plus de rasfat
Nestlé introduce in Romania noile tablete de ciocolata KitKat, disponibile intr-un format generos de 99 g, fara conservanti, coloranti sau arome artificiale. Special create pentru vegetarieni si iubitorii de ciocolata autentica, noile variante aduc o combinatie perfect echilibrata de texturi si arome:
- KitKat Double Chocolate – un duo rafinat de ciocolata cu lapte si ciocolata neagra, completat de o crema fina de cacao si napolitana crocanta.
- KitKat Salted Caramel – ciocolata cu lapte si o nota de caramel sarat, glazura alba, crema catifelata de caramel si napolitana crocanta.
- KitKat Hazelnut – un mix sofisticat de ciocolata cu lapte si ciocolata neagra, imbogatit cu o crema intensa de alune de padure si napolitana crocanta.
Angajamentul KitKat pentru sustenabilitate
KitKat este primul brand global de ciocolata care foloseste exclusiv cacao provenita 100% din surse sustenabile, prin programul Nestlé Cocoa Plan. Fiecare tableta KitKat contine cacao certificata Rainforest Alliance, garantand un impact pozitiv asupra fermierilor si mediului.
In plus, prin initiativa „Breaks for Good”, fiecare pauza luata cu KitKat sustine comunitatile de fermieri de cacao si contribuie la constientizarea importantei sustenabilitatii in industrie.
Ambalaje responsabile si impact global
Nestlé face un pas important catre un viitor sustenabil prin utilizarea de ambalaje din plastic reciclat, conform International Sustainability and Carbon Certification.
De asemenea, programul Nestlé de accelerare a veniturilor a sprijinit deja peste 10.000 de familii din Coasta de Fildes si va include anul acesta si Ghana, extinzandu-se la 30.000 de familii. Pana in 2030, Nestlé isi propune sa sustina 160.000 de familii de cultivatori de cacao la nivel global, consolidand un lant de aprovizionare responsabil si durabil.
Cu noile tablete KitKat, fiecare pauza devine mai gustoasa si mai responsabila!