
Nestlé Romania lanseaza Padurea de Miere, reunind toate proiectele si programele de impadurire si biodiversitate din Romania, si planteaza,in parteneriat cu Asociatia Mai Mult Verde, 20.000 de puieti de salcam in Comuna Marsa din judetul Giurgiu. Realizata sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”, actiunea de impadurire vine in completarea actiunilor de ecologizare din 2019, plantarea de puieti de salcam si de molid din 2020 si 2021. Puietii de salcam vor fi plantati pe 4 hectare, iar acestia vor aduce polenizatori in zona si vor ajuta la prevenirea degradarii solului.
Ambitia companiei in directia dezvoltarii durabile este ca la nivel global sa atinga zero emisii nete pana in 2050, prin tranzitia la energie regenerabila in proportie de 100%, prin dezvoltarea de ambalaje alternative, prin inovarea in retete si, nu in ultimul rand, prin implicarea concreta in activitati care sa duca la cresterea gradului de biodiversitate si reducerea cantitatii de CO2 prin plantari de copaci. Nestlé si-a luat angajamentul sa plantezela nivel global 20 de milioane de copaci pe an.
„Biodiversitatea si sanatatea reprezinta arii prioritare pentru Nestlé si, de aceea, ma bucura enorm lansarea proiectului Padurea de Miere. Prin acesta aducem laolalta toate proiectele noastre de impadurire, campaniile de educare si constientizare in scoli si catre publicul larg, initiativele de mapare si promovare a biodiversitatii din Romania. Credem cu tarie in rolul albinelor in ecosistemul local si ne concentram eforturile pentru ajutarea acestora, sustinerea comunitatilor locale de apicultori, contribuind in acelasi timp la refacerea solurilor si zonelor degradate. In Romania am plantat 55.000 de puieti in perioada 2019-2021 alaturi de Parcul National Cozia, iar anul acesta plantam 20.000 de salcami cu ajutorul Asociatiei Mai Mult Verde”, spune Irina SIMINENCO, Corporate Affairs Manager Nestlé Romania.
La actiunea de la Marsa au participat 200 de persoane, angajati si parteneri Nestlé, precum si voluntari Mai Mult Verde, care au raspuns pozitiv apelului de a planta impreuna pentru o Romanie mai curata si mai verde.
Prin intermediul acestei plantari, Nestlé Romania finalizeaza si Campania „Un viitor mai verde”, derulata la nivel national in perioada 12 mai – 30 iunie, care isi propunea la acea data sa ofere consumatorilor, pe langa produse cu traditie, ocazia de a castiga premii sustenabile, care fac bine societatii, dar mai ales mediului inconjurator. Pentru fiecare inscriere in campania promotionala, Nestlé planteaza acum cate un puiet de salcam in Padurea de Miere.
Nestlé abordeaza problema emisiilor de CO2, in toate comunitatile in care opereaza peste tot in lume, si isi bazeaza strategia de dezvoltare durabila pe mai multe actiuni concrete, cum ar fi: folosirea de ingrediente din surse sustenabile, inovatii in ambalaje, un impact mai mic asupra mediului prin schimbarea flotei auto, trecerea la branduri neutre din punct de vedere al emisiei de carbon, transformarea portofoliului de produse, utilizarea energiei din surse regenerabile in procesul de productie, reducerea cantitatii de dioxid de carbon din atmosfera si, nu in ultimul rand, campanii de awareness.
Mai multe despre planul Nestlé pe: https://www.nestle.ro/
Despre Nestlé
Initiativele globale Nestlé
In 2017, Nestlé a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestlé needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos – SETS”, initiat de Fundatia Prais.
Nestlé needs YOUth
Ambitia Nestlé in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestlé needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Nestlé isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor, in Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI). Pozitia de top conferita Nestlé este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei.