Slogan SANO

Fondata in 1965, de catre Bruno Landsberg, SANO a ajuns in Israel liderul de piata in preferintele consumatorilor pentru produse de curatenie a casei si de igiena. In Romania, SANO este prezent de mai bine de 15 ani.

Povestea SANO

Sano isi distribuie produsele in peste 40 de tari din intreaga lume si are cinci filiale in Europa de Est.

In fiecare an, Sano elaboreaza o larga varietate de produse, inclusiv produse pentru spalarea rufelor, produse de ingrijire a locuintei, produse de curatare si igiena, odorizante, insecticide, produse din hartie si multe altele.

Consumatorul – in centrul viziunii Sano

Fiecare idee de produs nou este analizata tinand cont de sanatatea si confortul consumatorului. “E vreo problema? O rezolva Sano!” nu este doar un slogan, ci un stil de viata. Sano identifica problemele consumatorului si dezvolta o solutie de calitate si economica. Fiecare produs Sano este optimizat pentru a fi potrivit stilului de viata, nevoilor si preferintelor consumatorilor sai.

Laborator Sano

Mentinerea contactului continuu cu clientii reprezinta baza procesului de inovare de la Sano. Ati intalnit vreo problema? Sano o asculta fara ezitare si va gasi o solutiepentru a o rezolva. Pentru Sano, inovatia inseamna generarea unor valori autentice pentru consumatori si motorul de furnizare a solutiilor care ajuta la intretinerea locuintei. Echipa de inovare este atenta la evolutia necesitatilor consumatorilor si elaboreaza pentru acestia produse eficiente, convenabile si usor de utilizat.

Un portofoliu de peste 600 produse

Sano produce peste 600 de produse intr-o varietate de categorii: articole de toaleta si igiena personala, produse de curatenie si mentenanta, detergent pudra, lichizi si balsamuri de rufe, insecticide si pesticide, produse din hartie si produse dedicate segmentului HoReCa si cel industrial.

Respect pentru mediul inconjurator, standarde de calitate

Energie

Toate produsele Sano sunt fabricate respectand cele mai riguroase standarde international si de management ale mediului. Toate unitatile de productie Sano opereaza tinand cont de standardele americane si europene in asigurarea securitatii, calitatii deosebite a produselor, in final avandu-se in vedere protejarea mediului inconjurator.
Sano protejeaza stratul de ozon: Una din primele companii din lume care au incetat utilizarea Freonului;
Sano reduce volumul deseurilor: Prin introducerea ambalajelor economice, alaturi de promovarea continua a sortimentatiei refill, Sano a redus volumul deseurilor si a necesarului pentru transport;
Sano contribuie si sustine activ reciclarea plasticului, care in cele din urma se reflecta in semnificative reduceri de cost.

Sano a primit prestigiosul premiu Platinum Mark, acordat de Standards Institute of Israel, pentru implementarea a trei standard de management: ISO 9001 pentruManagementul Calitatii, ISO14001 pentru Management de Mediu si ISO 18001 pentru Managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.

Distinctia a fost acordata si datorita contributiilor Sano pentru protejarea si conservarea mediului, a detinerii Green Mark- certificarea privind responsabilitatea asumata fata de Natura- si a gamei variate de produse. Grupul Sano detine in Romania si brandurile de cosmetica Careline si Natural Formula.

Sano este present si in social media

FB Sano Romania
FB Careline Romania
FB Natural Formula Romania
Instagram Sano Romania
https://www.youtube.com